WAT JE OOK BEDENKT. GEEN PUNT BIJ KARWEI

KARWEI / RadeMakkers

Nominatie 2009

Bekijk deze campagne op pagina 522 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
KARWEI
Titel
Bouwmarkten
Bureau
RadeMakkers
Account
Joost Rademaker, Irene Laghi, (RadeMakkers), Brigitte Gootink (Dedato), Saskia Schrijvers (Giesbers) Arthur van Weeren (Strawberries), Nicole Lankhorst (VDBJ)
Copy
Lodewijk van der Peet (RTV, RadeMakkers), overige middelen KARWEI
Art
Marc Linderhof (RTV, RadeMakkers), Brigitte Gootink (Dedato), Saskia Schrijvers (Giesbers), Bjorn Jansen (Strawberries), Minke Vlag a.i. (VDBJ)
Opdrachtgever
RONALD ERFTEMEIJER, MATTHIJS VAN EWIJK
Film/Productiemaatschappij
MacGyver
Editor
Allard Zoetman
Muziek
Pete Philly, Mystery repeats
RTV-producer
Rinie jansen
In samenwerking met
Dedato / Giesbers / Strawberries / VDBJ
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van KARWEI
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van RadeMakkers
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Positioneer met een nieuwe, multimediale campagne KARWEI als een bouwmarkt die zich ook op vrouwen i.p.v. alleen op de traditionele doelgroep mannen richt (verhouding 60/40). Dat doen we door het uitgebreide decoratieve assortiment meer aandacht te geven en door de pay-off ( Wat je ook bedenkt, geen punt bij KARWEI) beter in te vullen en relevantie te geven.

Doelgroep

Jongeren consumenten (25-54 jaar), vooral vrouwen (60%), die actief zijn in en rond het huis en behoefte hebben aan oriëntatie, inspiratie en praktische tips.

Strategie/Concept

Door omgevingen te veranderen, suggesties aan te reiken en tips te geven laten zien dat KARWEI een uitgebreid en interessant decoratief assortiment heeft en dat KARWEI geen typische mannen bouwmarkt is, maar een winkel waar ook vrouwen met plezier komen.

Media- en middelenstrategie

Tv en het magazine Ziezo als positionerende media, ondersteund door tag-ons, radio en de twee wekelijkse krant voor het genereren van traffic. De website om te informeren, demonstreren en praktische tips te geven.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen