WAT JE OOK BEDENKT. GEEN PUNT BIJ KARWEI

WAT JE OOK BEDENKT. GEEN PUNT BIJ KARWEI

Categorie
Retail
Adverteerder
KARWEI
Bureau
RadeMakkers
Jaar
2009
Paginanummer
522

Nominatie 2009

Doelstelling

Positioneer met een nieuwe, multimediale campagne KARWEI als een bouwmarkt die zich ook op vrouwen i.p.v. alleen op de traditionele doelgroep mannen richt (verhouding 60/40). Dat doen we door het uitgebreide decoratieve assortiment meer aandacht te geven en door de pay-off ( Wat je ook bedenkt, geen punt bij KARWEI) beter in te vullen en relevantie te geven.

Doelgroep

Jongeren consumenten (25-54 jaar), vooral vrouwen (60%), die actief zijn in en rond het huis en behoefte hebben aan oriëntatie, inspiratie en praktische tips.

Concept

Door omgevingen te veranderen, suggesties aan te reiken en tips te geven laten zien dat KARWEI een uitgebreid en interessant decoratief assortiment heeft en dat KARWEI geen typische mannen bouwmarkt is, maar een winkel waar ook vrouwen met plezier komen.

Media- en middelenstrategie

Tv en het magazine Ziezo als positionerende media, ondersteund door tag-ons, radio en de twee wekelijkse krant voor het genereren van traffic. De website om te informeren, demonstreren en praktische tips te geven.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken