Wat doe je?

Wat doe je?

Categorie
Personeel
Adverteerder
Achmea
Bureau
BVH Groep
Jaar
2007
Paginanummer
432

Doelstelling

Achmea is met 22.000 medewerkers de grootste verzekeraar van Nederland. Het concern is vooral bekend door merken als Centraal Beheer Achmea, Interpolis, FBTO, Avéro Achmea en Zilveren Kruis Achmea. De nieuwe arbeidsmarktcampagne heeft tot doel meer gevoel, herkenbaarheid en onderscheidend vermogen te geven aan het merk Achmea als werkgever. We willen laten zien waar Achmea voor staat, wat Achmea doet, welke merken onder Achmea vallen en welke professionals Achmea zoekt.

Doelgroep

Voornamelijk hbo’ers en wo’ers met drie of meer jaar ervaring. Het gaat dan met name om actuarissen, financieel experts, ICT’ers en commerciële mensen. Achmea zoekt mensen die verbanden leggen en de balans weten te vinden tussen de belangen van klanten, medewerkers, aandeelhouders en distributiepartners.

Concept

We maken de arbeidsmarktbelofte zichtbaar die schuilt in de corporate positionering ‘ontzorgen’. Het is voor het succes van Achmea ontwikkelen. Vandaar dat Achmea zo nauw betrokken is bij maatschappelijke issues als veiligheid en gezondheid. Maar niets is vanzelfsprekend. Om innovatieve producten en diensten te blíjven leveren, zijn innovatieve mensen nodig. Mensen die verder kijken dan hun eigen bureau. Mensen die ontzorgen. In de campagne zien we kwesties die bepalend zijn voor de dienstverlening van Achmea. Daarbij luidt iedere keer de vraag: “Wat doe je?” Op deze manier komt ontzorgen tot leven.

Media- en middelenstrategie

Op verschillende momenten zijn er verschillende boodschappen richting verschillende doelgroepen. In deze crossmediale campagne vervult de website een centrale plek. De mediamix omvat onder andere print, online media, billboards, beurzen en interne communicatie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken