Waslijn

Waslijn

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Sara Lee (Ambi Pur)
Bureau
Grey Amsterdam
Jaar
2006
Paginanummer
255

Doelstelling

Creëer awareness en consideration bij de doelgroep voor de nieuwe geur van Ambi Pur: Soft Linen.

Doelgroep

Vrouwen van 25 tot 49 jaar, met een drie- of meerpersoons huishouden, die actief bezig zijn met het creëren van sfeer in huis.

Concept

Maak de doelgroep duidelijk dat die lekkere frisse geur van pas gewassen linnengoed er nu ook voor je huis is in de vorm van Ambi Pur Soft Linen.

Media- en middelenstrategie

Volledig geïntegreerde multimediacampagne. Televisie was het hoofdmedium, ondersteund door advertenties (o.a. met scratch & sniff) in veelgelezen damesbladen, internet en outdoor. Tijdens de bij de doelgroep zeer populaire huishoudbeurs in de RAI is veel attentiewaarde gecreëerd met een spectacular billboard, droogmolens en een promotieteam.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken