Was het maar waar

Was het maar waar

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
BNP Paribas Investment Partners
Bureau
Publicis
Jaar
2010
Paginanummer
166

Doelstelling

Het opbouwen van naamsbekendheid voor BNP Paribas Investment Partners.

Doelgroep

Particuliere beleggers en hun adviseurs.

Concept

Gebaseerd op het inzicht dat je als het gaat om een zorgeloze toekomst beter niet afhankelijk kan zijn van toekomstige generaties creëerden we een 'te mooi om waar te zijn' wereld met overdreven zorgzame kinderen. Op die manier bouwden we aan een binnen het financiële communicatielandschap zeer opvallende en onderscheidende campagne die bijdraagt aan het opbouwen van naamsbekendheid voor deze nog onbekende beleggingsfondsenaanbieder. Met de feitelijke pay-off: marktleider in beleggingsfondsen, bieden we een eye-opener voor beleggers.

Media- en middelenstrategie

Voor de doelgroep particuliere beleggers is de inzet van printmedia zoals dagbladen en opiniebladen en radiozenders als Radio 1 en BNR zeer selectief. Daarnaast trokken we de campagne intensief door in pre-rolls en banners op nieuws –en beleggingssites met een hoog bereik binnen de doelgroep en maakten we een campagnesite waarop men kan kennismaken met BNP Paribas Investment Partners.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken