’WANNEER?’ ’NU.’

BAYER HEALTHCARE / F&M marketing/communicatie adviseurs

Bekijk deze campagne op pagina 348 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
BAYER HEALTHCARE
Titel
Levitra
Bureau
F&M marketing/communicatie adviseurs
Account
Akke Zwage, Monique Wight
Copy
Ernesto Hilgersom
Art
Robert van Sluis
Strateeg
Ernesto Hilgersom
Opdrachtgever
WIDO DERKS / RENEE VOORTMAN / ERIK HAAGE
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van BAYER HEALTHCARE
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van F&M marketing/communicatie adviseurs
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Healthcare
Meer Healthcare inzendingen

Healthcare

Doelstelling

Levitra is een erectiepil die zeer snel werkt (10 minuten). Je gebruikt Levitra op het moment dat het nodig is. Hierdoor wordt de spontaniteit en intimiteit optimaal gewaarborgd.

Doelgroep

Huisartsen, Urologen, mannen en vrouwen 40+

Strategie/Concept

De resultaten van een grootschalig TNS-NIPO onderzoek onder mannen funderen de USP’s van Levitra. Mannen willen niet plannen, willen spontaniteit in hun relatie en een erectiepil die snel werkt. Deze elementen zijn conceptueel verwerkt in de gehele campagne.

Media- en middelenstrategie

Accent ligt hier below the line. Ondersteunende materialen voor de buitendienst (detail aids, service materialen), DM campagnes en patiëntenvoorlichting o.a. door middel van een documentaire op DVD. De campagne is daarnaast ondersteund door een DTC campagne “Hoe staat het met uw liefdesleven” en activiteiten op manifestaties zoals de Plus beurs en advertorials in tijdschriften als de Pensioengids. De site www.erectieklachten.nl vormt bij deze activiteiten een sleutelpositie.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen