Walibi: W.A.B & SkunX music battle

Walibi: W.A.B & SkunX music battle

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Walibi Holland
Bureau
BE VIACOM
Jaar
2011
Paginanummer
521

Doelstelling

Walibi wil meer dan een pretpark zijn en zich ontwikkelen tot een totaal entertainment brand waarin muziek en muziek-gerelateerde attracties centraal staan. In het voorseizoen wordt inhoud aan deze ambitie gegeven met behulp van twee virtuele bands, de W.A.B en de SkunX, die ook echt in het park optreden.

Doelgroep

Kinderen van 8 tot 12 jaar.

Concept

De W.A.B en de SkunX gaan in het programma NickHits op Nickelodeon 'the battle' met elkaar aan. Kinderen kunnen hun eigen keuze maken onder het motto 'Durf jij de battle aan? Dit moet resulteren in concrete traffic naar Walibi.

Media- en middelenstrategie

Korte gesponsorde W.A.B en SkunX-items binnen het programma Nickhits op Nickelodeon. Games, websites en speciale activiteiten in de Walibi parken dragen bij aan de ambitie om Walibi als entertainment brand een niet meer weg te denken plaats te geven in de belevingswereld van de doelgroep: 90% van hen kent inmiddels de W.A.B en de SkunX en associeert ze op positieve wijze met Walibi. Daarnaast is ook bijna 40% van de ouders bereikt.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken