Waar wacht je nog op?

Waar wacht je nog op?

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
O2FACTORING
Bureau
Scheepens
Jaar
2019
Paginanummer
139

Doelstelling

Mensen kennis laten maken met factoring als product en o2Factoring als aanbieder.

Doelgroep

Ondernemers, zowel ZZP'ers als MKB'ers.

Merkomschrijving

Facturen met betalingstermijnen van 30 of zelfs 60 dagen; ondernemers accepteren dat het zo gaat. Maar tegelijkertijd remt het hun groei en zorgt het voor verminderde liquiditeit. O2Factoring geeft ondernemers lucht om te ondernemen en betaalt facturen binnen 24 uur uit. Dus: waar wacht je nog op? Vooruit met dat geld!

Concept

Met o2Factoring hebben ondernemers geld binnen handbereik. Deze stunt liet dat letterlijk zien. We verrasten nietsvermoedende voorbijgangers met een speciale munten-abri. 4.400 munten bevestigd op een abri vormden samen de tekst 'Waar wacht je nog op?'. De munten werden meegenomen door voorbijgangers die daardoor de poster in de abri onthulden met de boodschap 'Je facturen binnen 24 uur uitbetaald'.

Media- en middelenstrategie

Wat offline begon, ging online verder. Met de nodige opvalkracht in een concurrerend landschap werd de gefilmde content in een online campagne gebruikt t.b.v. de doelstelling. Het grote bereik dat we realiseerden, verzilverden we door search ads en remarketing ads op Facebook.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken