WAAR KIES JE VOOR?

WAAR KIES JE VOOR?

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
SOGETI NEDERLAND B.V.
Bureau
Macknificent Arbeidsmarktcommunicatie
Jaar
2017
Paginanummer
92

Doelstelling

Hoogopgeleiden met passie voor technologie laten kennismaken met The Technology Leaders van Sogeti. Wervingsdoelstelling: 450 IT'ers.

Doelgroep

HBO/WO studenten, afgestudeerden, Young Professionals en Professionals met passie voor IT.

Merkomschrijving

Sogeti staat voor passie voor technologie, IT-vakmanschap en resultaat.

Concept

De markt schreeuwt om zowel startende als ervaren IT'ers. Dat betekent dat je als IT'er tegenwoordig de banen voor het uitzoeken hebt. Je kunt praktisch overal naartoe en overal liggen kansen. Maar waar kies je dan voor? Die vraag leggen we de doelgroep met deze campagne ondubbelzinnig voor. Verschillende Sogetisten laten zien hoe uitdagend en gevarieerd de projecten zijn bij Sogeti en wat werken bij deze IT-dienstverlener betekent. De conclusie kan er maar één zijn: wie uit wil groeien tot Technology Leader zit nergens beter dan bij Sogeti.

Media- en middelenstrategie

Video-commercials, employee generated content, online advertising, videobannering, social media, eDM, vakbladadvertenties, outdoor, wervingssite.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken