Vul de afstand met schoonheid

Vul de afstand met schoonheid

Categorie
Actualiteiten
Adverteerder
BLOEMENBUREAU HOLLAND
Bureau
180 Kingsday
Jaar
2020
Paginanummer
50

Doelstelling

De Corona-crisis zorgt voor een sterke omzetdaling van bloemen en planten. Hoe houden we deze relevant in een tijd van social distancing?

Doelgroep

Bestaande en nieuwe bloemen- en plantenkopers.

Merkomschrijving

Met Mooiwatbloemendoen.nl, Mooiwatplantendoen.nl en hun internationale varianten, werkt Bloemenbureau Holland als stichting aan het top-of-mind houden van bloemen en planten bij consumenten.

Concept

De 'anderhalvemetersamenleving' draait om afstand houden. En dat lukt de meesten nog wel - het is echter de emotionele afstand die het ondraaglijk maakt. Door de bekende beeldtaal over afstand te hacken, geven we er een positieve draai aan. We vullen de leegte met de schoonheid van bloemen en planten. 'Vul de afstand met schoonheid' fungeert als nieuwe reason-to-buy en aansporing om bloemen en planten aan dierbaren te geven.

Media- en middelenstrategie

Snelle, brede bereiksopbouw door (D)OOH met impactvolle formaten op relevante momenten in context en emotie. Online (social en APTO's) voor gerichte activatie tot aankoop van de meest kansrijke groep. Influencerposts en een bloemen en planten fiets drive-thru PR-activatie zorgen voor versterking van de kernboodschap.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken