Vrolijke drop

Vrolijke drop

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
HARIBO
Bureau
SuperRebel.com
Jaar
2013
Paginanummer
300

Doelstelling

Ontwikkel de productpropositie en campagne voor de introductie van drop. Het is de eerste keer dat Haribo een product range voor volwassenen lanceert. Aangezien Haribo vooral bekend staat als kindermerk, betekent dit dat het merk nu ook relevant en aantrekkelijk moet worden voor volwassenen. Om nog eens te onderstrepen: Kids and grown-ups love it so.

Doelgroep

Volwassenen, 20-45 jaar.

Concept

Waar de drop categorie overwegend zwart en somber is, brengt Haribo vrolijkheid in het schap. Vanuit het DNA van het merk, 'The Happy World of Haribo', is de propositie 'Vrolijke Drop' ontwikkeld. Drop waar de echte dropliefhebber vrolijk van wordt. Vrolijke Drop is kleurrijk, sympathiek en ongecompliceerd vrolijk. En het mooie is: vrolijkheid werkt aanstekelijk, dus Haribo Vrolijke Drop is aanstekelijk lekker.

Media- en middelenstrategie

In alles wat we doen staat het delen van vrolijkheid centraal. De dropjes zelf, de verpakkingen, tv-commercial, outdoor, print, sampling en social media. Haribo Vrolijke Drop maakt Nederland vrolijker!
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken