VROEGER

VROEGER

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Roosvicee
Bureau
Ideas for Brands
Jaar
2009
Paginanummer
253

Doelstelling

Merkvoorkeur voor Roosvicee C-siropen creëren onder de doelgroep.

Doelgroep

Jonge moeders met twee of meer kinderen.

Concept

Groot worden doe je met Roosvicee.

Media- en middelenstrategie

Al generaties lang worden kinderen groot met Roosvicee. En dochters van toen zijn inmiddels moeders van nu. Waar zij vroeger de originele C-siropen van hun moeder kregen, willen zij nu voor hun eigen kinderen dezelfde kwaliteit. Om deze herkenbare heritage kracht bij te zetten, zijn in de nieuwe tv-commercial beelden uit de bekende film van 1980 verwerkt. Hierin is te zien hoe drie generaties vrouwen groot worden met Roosvicee. Dat je als moeder alleen met de échte Roosvicee-siropen je kinderen een lekkere en bovenal gezonde drank geeft, accentueert oma nog eens extra in de film.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken