VRIJHEID IS EEN KEUZE

VRIJHEID IS EEN KEUZE

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
ONVZ zorgverzekeraar
Bureau
BSUR
Jaar
2010
Paginanummer
138

Doelstelling

Werf nieuwe verzekerden en versterk het kwaliteitsimago van ONVZ als dé premium zorgverzekeraar.

Doelgroep

'Onafhankelijke Nederlanders' m/v. Communicatie op drie niveaus: naar verzekeringsadviseurs, potentiële collectief verzekerden (via werkgevers) en potentiële verzekerden (consumenten, werknemers).

Concept

Benadruk de unieke keuzevrijheid die ONVZ biedt met de slogan VRIJHEID IS EEN KEUZE. Prikkelende vragen zetten aan tot denken over de eigen gezondheid en hoe die het best verzekerd kan worden. De pay-off van ONVZ, KOESTER JE KOSTBAARSTE BEZIT, wordt in design en communicatie verbeeld met de eigen warme 'lichaamstaal' van ONVZ: registrerend gefotografeerde (half-)naakte lichamen van mensen uit de doelgroep.

Media- en middelenstrategie

Volledig geïntegreerde najaarscampagne: internal branding, outdoor (megaboards), radio, print (dagbladen, vakbladen, magazines), online (preroll commercials, website, banners, eDM's), DM en een flying squad voor directe benadering.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken