Vrij Veilige Datingshow

Vrij Veilige Datingshow

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
MINISTERIE VAN VOLKSGEZONDHEID, WELZIJN EN SPORT
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2021
Paginanummer
291

Nominatie 2021

Doelstelling

Jongeren realiseren zich dat er een diversiteit aan voorbehoedsmiddelen bestaat waarmee ze onbedoelde zwangerschap en soa’s kunnen voorkomen.

Doelgroep

Jongeren van 17 t/m 25 jaar die seksueel actief worden/zijn.

Merkomschrijving

In de Vrij Veilige Dating Show gaan jongeren op date en in gesprek met voorbehoedsmiddelen. Het draait er niet om wíe je mee naar huis neemt, maar wát je mee naar huis neemt.

Concept

In zes korte YouTube afleveringen zien we verschillende jongeren onder leiding van presentatrice Eva Cleeven daten en in gesprek gaan met voorbehoedsmiddelen, om te kijken welk voorbehoedsmiddel het beste bij hen past. Door middel van een interactieve webapp (devrijveiligedatingshow.nl) kunnen kijkers zelf ook in gesprek met voorbehoedsmiddelen en zo meer te weten komen over het brede pallet aan voorbehoedsmiddelen.

Media- en middelenstrategie

Via social en YouTube advertising leiden we de doelgroep naar onze zes delige YouTube serie of naar onze interactieve webapp waar ze direct kunnen daten met het voorbehoedsmiddel dat het beste bij hen past.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken