Vrienden Gevraagd M/V

Vrienden Gevraagd M/V

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
RABOBANK NEDERLAND
Bureau
TRUE
Jaar
2016
Paginanummer
381

Doelstelling

Doelstelling van 'Vrienden Gevraagd M/V' van de Rabobank is opnieuw connectie maken met jongeren en op een vernieuwende, relevante wijze geaccepteerde aanwezigheid en betrokkenheid creëren. De Rabobank claimt specifiek voor jongeren de rol als inkomensinspirator. Door vanuit deze rol jongeren te faciliteren, te mobiliseren en zoveel mogelijk te inspireren, maakt de Rabobank het aantrekkelijk om geld te verdienen.

Doelgroep

Jongeren van 14-17 jaar.

Concept

Vrienden Gevraagd M/V; de Rabobank ontwikkelde een compleet nieuwe service speciaal voor jongeren. Geld verdienen leuker maken door samen met je vrienden te werken. Een vakantiebanen-verzamelsite waarop vacatures voor jongeren werden geïnventariseerd en geselecteerd en lokaal werden gepresenteerd. Het netwerk van de Rabobank werd ingezet om regionale werkgevers in de campagne op te nemen.

Media- en middelenstrategie

Vacatures werden primair via mobiel aangeboden vanuit Facebook en Instagram, aangevuld met uitingen via YouTube, bioscoop, schoolkantines, landelijke en regionale sites.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken