Twee TVC's (online als pre-roll ingezet), twee radiocommercials, een bannercampagne en SEA leiden naar de landingspagina deltalloyd.nl/kritisch. Op die pagina vindt de doelgroep uitlegvideo's, 100 kritische financiële vragen en antwoorden (o.a. in de vorm van een app) en een financieel ABC en een pensioenspel om toekomstig pensioen te berekenen. Er wordt verwezen naar Facebook en Twitter, waar men vragen aan Delta Lloyd kan stellen. Facebook werd geactiveerd met financiële weetjes in het thema Casual Friday en er is een ludieke eindejaarsactie: verras je vrienden met een wensboodschap in een fortune cookie in diverse vreemde talen. Delta Lloyd Foundation initiatieven zijn geïntegreerd in Facebook. Voor Delta Lloyd pensioenklanten wordt Pensioen Services Online geïntroduceerd, waarmee men altijd online actuele pensioengegevens kan inzien. In een video en een speciale hypotheek-tool wordt uitgelegd of men beter kan sparen of aflossen. Tevens wordt een online AOV en Zorg marketingcampagne gevoerd onder hetzelfde thema.