Vragen over de zorg. Altijd antwoord.

Vragen over de zorg. Altijd antwoord.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Zilveren Kruis Achmea
Bureau
FHV BBDO
Jaar
2012
Paginanummer
191

Nominatie 2012

Doelstelling

Zorg dat bestaande klanten blijven en switchers overstappen naar Zilveren Kruis. De campagne moet bouwen aan sympathie en merkvoorkeur voor Zilveren Kruis.

Doelgroep

Mensen die zich oriënteren op hun zorgpolis - of die we daartoe kunnen verleiden.

Concept

Er verandert veel in de zorg. Dat zorgt voor onzekerheid. Hoe weet je nu welke keuzes je moet maken? En dus is de gedachte achter de campagne: je voelt je pas zeker als je weet hoe het zit. Zilveren Kruis gaat als eerste grote zorgverzekeraar antwoord geven op alle vragen die leven over de zorg. Grote vragen, hele persoonlijke vragen, vragen die niemand durft te stellen, maar ook hele logische vragen. Of je nu klant bent of niet, Zilveren Kruis vindt dat elke vraag een antwoord verdient. Altijd.

Media- en middelenstrategie

De campagne roept mensen op hun vragen te stellen op Zilverenkruis.nl. Met inzet van TV, radio en online video genereren we brede bekendheid voor deze sympathieke boodschap. De campagne valt op, ráákt mensen en overtreft zo ruimschoots de doelstellingen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken