Vote Campaign

Vote Campaign

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
REMIA
Bureau
McCann Amsterdam
Jaar
2013
Paginanummer
316

Doelstelling

Introduceer de vernieuwde range Feestsauzen van Remia, vergroot de gebruiksvoorkeur van de Remia-sauzen en versterk de binding met het merk.

Doelgroep

Mannen & vrouwen van 20-49 jaar. Initiatoren van een feestje (BBQ/etentje). Gezelligheid staat voorop. Op zoek naar gemak. Behoefte aan brede keuzemogelijkheden. Prijs en promotiegevoelig. Merkgevoelig. Lekker maar verantwoord snacken.

Concept

Remia Feestsaus is de lekkerste saus van Nederland. Maar er zijn 10 verschillende smaken. Dus welke saus is echt de lekkerste? De meningen zijn verdeeld. Elke smaak meent ´De Lekkerste´ te zijn. Het zijn de liefhebbers van de saus zelf die actie gaan voeren. Team Knoflook, Team Chili, Team Whiskey Cocktail etc. Ieder team voert campagne, op zijn eigen manier. Want elke saus heeft natuurlijk unieke eigenschappen, opvattingen en uitingen. Ze doen er alles aan om de stem (en de smaak) van de kiezer te winnen en schuwen niet elkaar af en toe goed aan te pakken én uit te knijpen! In de campagne gaan de feestsauzen de strijd met elkaar aan. De publiciteit wordt niet geschuwd. We komen de sauzen en de acties tegen op tv, in print, outdoor en online. Op tv, in print en outdoor stellen de sauzen zichzelf voor, online vind je achtergronden en gebeurt het stemmen zelf.

Media- en middelenstrategie

TV, print, outdoor en online.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken