Vote Campaign

REMIA / McCann Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 316 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
REMIA
Titel
Sauzen
Bureau
McCann Amsterdam
Account
Liesbeth Bouwman
Copy
Joost Hammann
Art
Charlotte Vermeer, Albert Vegers, Michel de Goede
Strateeg
Frans Brand
Opdrachtgever
Marcos Garcia Moral
Film/Productiemaatschappij
Comrad
Editor
STORM post production
RTV-producer
Fanneke Budding
Illustraties
Artbox en Marc Kolder
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van REMIA
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van McCann Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Introduceer de vernieuwde range Feestsauzen van Remia, vergroot de gebruiksvoorkeur van de Remia-sauzen en versterk de binding met het merk.

Doelgroep

Mannen & vrouwen van 20-49 jaar. Initiatoren van een feestje (BBQ/etentje). Gezelligheid staat voorop. Op zoek naar gemak. Behoefte aan brede keuzemogelijkheden. Prijs en promotiegevoelig. Merkgevoelig. Lekker maar verantwoord snacken.

Strategie/Concept

Remia Feestsaus is de lekkerste saus van Nederland. Maar er zijn 10 verschillende smaken. Dus welke saus is echt de lekkerste? De meningen zijn verdeeld. Elke smaak meent ´De Lekkerste´ te zijn. Het zijn de liefhebbers van de saus zelf die actie gaan voeren. Team Knoflook, Team Chili, Team Whiskey Cocktail etc. Ieder team voert campagne, op zijn eigen manier. Want elke saus heeft natuurlijk unieke eigenschappen, opvattingen en uitingen. Ze doen er alles aan om de stem (en de smaak) van de kiezer te winnen en schuwen niet elkaar af en toe goed aan te pakken én uit te knijpen! In de campagne gaan de feestsauzen de strijd met elkaar aan. De publiciteit wordt niet geschuwd. We komen de sauzen en de acties tegen op tv, in print, outdoor en online. Op tv, in print en outdoor stellen de sauzen zichzelf voor, online vind je achtergronden en gebeurt het stemmen zelf.

Media- en middelenstrategie

TV, print, outdoor en online.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen