Voor sterkere zwemmers

Voor sterkere zwemmers

Categorie
Healthcare
Adverteerder
sigma-tau HealthScience Int. B.V.
Bureau
Kukler Healthcare Communications B.V.
Jaar
2006
Paginanummer
377

Doelstelling

Communiceer dat er een voedingssupplement is ter bevordering van zwangerschap indien het probleem bij de man ligt.

Doelgroep

Gynaecologen, fertiliteitsartsen, apothekers en patiënten (man + vrouw, ze beleven het samen)

Concept

Concept helemaal in dienst van één herkenbare propositie. Namelijk: mannen krijgen weer ‘sterkere zwemmers’ als ze Proxeed gebruiken, zodat de kans op zwangerschap vergroot wordt. Serieuze boodschap, verteld met een glimlach, waardoor acceptatiebereidheid toeneemt.

Media- en middelenstrategie

Medische doelgroep Nederland: Tijdschrift voor Gynaecologie. Medische doelgroep België: Semper. Patiënten: O-magazine 12-18 maanden.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken