Voor Nederland én jezelf

JS CONSULTANCY / TheBrandHotel

Bekijk deze campagne op pagina 75 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
JS CONSULTANCY
Bureau
TheBrandHotel
Account
Ermelinde van Reusel en Simone van Diemen
Copy
Martijn van den Brakel en Yvo Bronsvoort
Art
Peter Clercx
Strateeg
Yvo Bronsvoort
Opdrachtgever
David Rademaker - Marketing en Communicatie Adviseur
Fotografie
Kasimir Szekeres
In samenwerking met
KoeweidenPostma en Total Active Media
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van JS CONSULTANCY
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van TheBrandHotel
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Corporate
Meer Corporate inzendingen

Corporate

Doelstelling

JS Consultancy neerzetten als dé werkgever voor (interim) professionals in het publieke domein. En datzelfde publieke domein aantrekkelijk maken voor kandidaten.

Doelgroep

Hoger opgeleiden, net afgestudeerden en opdrachtgevers in het publieke domein.

Strategie/Concept

Consultancies bevinden zich altijd aan de 'harde' kant van de maatschappij (carrière, geld, dikke auto's). De publieke sector heeft een veel 'softer' imago (maatschappelijk verantwoord, publiek belang en ambtelijk). JS Consultancy positioneert zich daar tussenin. Bij JS Consultancy werk je namelijk voor de maatschappij én voor jezelf. Die aantrekkelijke balans tussen twee schijnbare uitersten vind je alleen bij JS Consultancy.

Media- en middelenstrategie

Print en online (website en banners).

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen