Primair: creëer nieuwsgierigheid naar de nieuwe digitale Volkskrant belevenis. Secundair: vergroot de perceptie van de Volkskrant als vooruitstrevend multimediaal merk.
We gaan niet proberen om 'digitale koppensnellers' over te halen, maar (potentiële) krantenlezers aanspreken, die ook digitaal de tijd willen nemen voor goede journalistiek. Secundair: bestaande abonnees 'naar digitaal' bewegen.
De Volkskrant staat bekend om de inhoud en brengt die kwaliteitsjournalistiek nu echt tot leven in digitale formats. Productonderdelen onder de noemer 'de nieuwe digitale Volkskrant' zijn: Volkskrant.nl, de website; Volkskrant 'Go' op smartphone; Volkskrant 'Editie' op tablet met video's, multimediale producties en mooie navigatie.
We maken de vernieuwingen op verrassende wijze zichtbaar door de features van het flagship-product 'Editie' te koppelen aan gebruiksmomenten en zo te bewijzen dat de nieuwe digitale Volkskrant de meest intense leeservaring biedt.