Verbinding, het is de oer-emotie van telecom. Mensen verbinden met de wereld om hen heen. Daar gaat het om. Deze oer-emotie wil KPN als marktleider claimen. Maar wel anno nu. En wat is de werkelijke betekenis van verbinding anno nu? Dat is vrijheid. Via wifi, 4G, social media, glasvezel, de cloud en apps sta je 24/7 in verbinding met iedereen die en alles dat belangrijk voor je is. Technologie geeft ons een ongekende vrijheid. Dat is de kern van de merkbelofte van KPN: Voel je vrij.
We hebben deze gedachte letterlijk genomen door steeds op zoek te gaan naar de unieke waarde van vrijheid in een bepaalde situatie. Waarbij we mensen steeds helpen om deze nieuwe vrijheid te ontdekken. Dat is onze rol: Ontdek alle mogelijkheden met KPN. Dat kan voor elke boodschap, elk medium en elk mens anders zijn. We zijn daarom afgestapt van de klassieke doorvertaling vanuit tv. Het is de gedachte van 'Voel je vrij' die alles bindt. Natuurlijk ondersteund door de unieke eigen merkstijl van KPN. Zo is de impact van de communicatie fors versterkt.