Voed je Verlangen

Voed je Verlangen

Categorie
Retail
Adverteerder
De Bijenkorf
Bureau
Selmore
Jaar
2011
Paginanummer
461

Doelstelling

De campagne voor 2011 (duur 12 dagen) moest het succes van 2010 weer overtreffen in termen van traffic en sales voor de 12 vestigingen inclusief de webshop.

Doelgroep

Zowel klanten van de Bijenkorf als niet klanten die in zijn voor nieuwe en stijlvolle dingen en houden van een goeie deal.

Concept

Je verlangen is eigenlijk een dierlijk instinct of gevoel dat je iets wilt hebben. Dit verlangen hebben we uitgebeeld als een dier dat mooie merken eet. En die hebben nu zulke maffe prijzen, dat de Bijenkorf je uitnodigt: voed je Verlangen tijdens de Maffe Marathon.

Media- en middelenstrategie

De campagne is breed ingezet middels TV, event, print in landelijke dagbladen, etalages, online, DM en POS om de verschillende actiefases gedurende de 12 dagen te communiceren.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken