Vodafone Wanderbrief

VODAFONE NEDERLAND / Vodafone Nederland

Bekijk deze campagne op pagina 130 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
VODAFONE NEDERLAND
Bureau
Vodafone Nederland
Copy
Vodafone Brand & Marcom
Art
Vodafone Brand & Marcom
Opdrachtgever
Vodafone Brand & Marcom
Film/Productiemaatschappij
Productie: EV Creative, Erik Verheijen. Regie: Brahm van der Hoeven - Tommy N Lance. Postproductie: The Compound, Daniel Falkenhaagen & Tim van Paasen,
Editor
Eyeforce: Jay de Jong
Muziek
Wave Amsterdam: Randall Macdonald.
Fotografie
Timme Hoyng - Tommy N Lance
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van VODAFONE NEDERLAND
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Vodafone Nederland
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Vodafone Zakelijk heeft een nieuw abonnement waarmee je onbeperkt kan bellen en sms'en en je data gebruiken in Europa; zonder extra kosten. Hoe kunnen we ondernemers overtuigen om dit Red Pro abonnement af te sluiten?

Doelgroep

SoHo (1-5 FTE), SME & Corporate

Strategie/Concept

Onder de noemer; 'Ondernemen zonder grenzen'; inspireert Vodafone Nederlandse ondernemers om internationaal zaken te doen. Hiervoor slaat Vodafone de handen ineen met de snelgroeiende startup Wanderbrief. Oprichters Mark en Valentijn worden gevolgd tijdens een vijfdaagse New Business Trip door Europa. Met hun Vodafone Red Pro abonnement kunnen ze overal zaken doen, zonder zorgen over extra kosten.

Media- en middelenstrategie

Een combinatie van on- en offline media: online video inzet voor getarget bereik onder de zakelijke doelgroep, ge-retarget met aangepaste boodschap. Print inzet voor een breder bereik, icm met radio om dit bereik zo snel mogelijk op te bouwen en sterke digitale laag om naast bereik ook meer inhoudelijk over de benefits te communiceren.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen