Vodafone VanMoof

VODAFONE NEDERLAND / Achtung! mcgarrybowen

Bekijk deze campagne op pagina 66 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
VODAFONE NEDERLAND
Bureau
Achtung! mcgarrybowen
Account
Annabelle Klop
Copy
Mark Muller, Bert Marissen
Art
Mark Muller, Bert Marissen
Strateeg
Boris Nihom
Opdrachtgever
Vodafone Brand & Marcom
Film/Productiemaatschappij
WeFilm. Regie: Jan Boon.
Editor
Maurik de Ridder
Muziek
Jorrit Kleijnen
RTV-producer
Nikki Haighton, Robert Roosenstein
Fotografie
fotografie Maarten de Groot
Illustraties
Achtung!
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van VODAFONE NEDERLAND
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Achtung! mcgarrybowen
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Vodafone wil bedrijven helpen te innoveren met behulp van mobiele technologie, zodat ze klaar zijn voor de toekomst. We willen awareness en consideration creëren voor Vodafone als partner voor innovatieve (mobiele) oplossingen. En kleinere bedrijven bewust maken van relevante oplossingen die hen kunnen helpen bij hun dagelijkse bedrijfsvoering.

Doelgroep

SoHo (1-5 FTE) & SME

Strategie/Concept

Vodafone helpt bedrijven innoveren met behulp van mobiele technologie. De grote ambitie van VanMoof is het stadsfietsen wereldwijd op de kaart te zetten. Grootste hindernis hiervoor is diefstal. Met behulp van een simkaart geïntegreerd in het frame van de fiets, helpt Vodafone VanMoof verder te groeien en te innoveren en zo klaar te zijn voor de toekomst.

Media- en middelenstrategie

Een combinatie van on- en offline media: online video voor getarget bereik onder de zakelijke doelgroep, ge-retarget met aangepaste boodschap, print inzet voor een breder bereik en een digitale laag om de verschillende relevante oplossingen van Vodafone te communiceren.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen