Vodafone Powerful Connections

VODAFONE NEDERLAND / Achtung! mcgarrybowen & DDB & Tribal Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 95 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
VODAFONE NEDERLAND
Bureau
Achtung! mcgarrybowen & DDB & Tribal Amsterdam
Opdrachtgever
Vodafone Brand & Marcom
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van VODAFONE NEDERLAND
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Achtung! mcgarrybowen & DDB & Tribal Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Corporate
Meer Corporate inzendingen

Corporate

Doelstelling

Met Powerful Connections heeft Vodafone zich altijd gericht op het bouwen van positieve emoties rond het merk. In 2016 is het gelukt om de positieve impact van mobiele technologie te blijven bewijzen, en de engagement te verdiepen van 'storytelling' naar 'story doing'.

Doelgroep

Nederland.

Strategie/Concept

Powerful Connections vertelt verhalen over de kracht van connectiviteit bij maatschappelijke issues. Het afgelopen jaar namen we een actievere rol aan door een grotere groep mensen toegang te geven tot technologie waar ze iets aan hebben.In 2016 hebben we met Smart Fietsen verkeersveiligheid verbeterd, met de Smart Jacket en de BikeXone. Met de Back to School campagne lanceerden we een toolkit ter verbetering van de digitale leeromgeving, en Street Messenger liet zien hoe één sms daklozen kan verbinden met mensen die hen willen helpen.

Media- en middelenstrategie

Met strategische partnerships verspreiden we de verhalen zonder grote mediainvesteringen. Events, activaties en digitale services zorgden dat mensen ook echt mee konden doen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen