Vodafone Powerful Connections

Vodafone Powerful Connections

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
VODAFONE NEDERLAND
Bureau
Achtung! mcgarrybowen & DDB & Tribal Amsterdam
Jaar
2016
Paginanummer
95

Doelstelling

Met Powerful Connections heeft Vodafone zich altijd gericht op het bouwen van positieve emoties rond het merk. In 2016 is het gelukt om de positieve impact van mobiele technologie te blijven bewijzen, en de engagement te verdiepen van 'storytelling' naar 'story doing'.

Doelgroep

Nederland.

Concept

Powerful Connections vertelt verhalen over de kracht van connectiviteit bij maatschappelijke issues. Het afgelopen jaar namen we een actievere rol aan door een grotere groep mensen toegang te geven tot technologie waar ze iets aan hebben.In 2016 hebben we met Smart Fietsen verkeersveiligheid verbeterd, met de Smart Jacket en de BikeXone. Met de Back to School campagne lanceerden we een toolkit ter verbetering van de digitale leeromgeving, en Street Messenger liet zien hoe één sms daklozen kan verbinden met mensen die hen willen helpen.

Media- en middelenstrategie

Met strategische partnerships verspreiden we de verhalen zonder grote mediainvesteringen. Events, activaties en digitale services zorgden dat mensen ook echt mee konden doen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken