Vodafone Integrated Communications

Vodafone Nederland / THEY

Bekijk deze campagne op pagina 74 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
Vodafone Nederland
Titel
Vodafone Integrated Communications
Bureau
THEY
Account
THEY
Copy
THEY
Art
THEY
Strateeg
THEY
Opdrachtgever
Eva Ruiz, Christianne Rugl
Muziek
Studio de Keuken
RTV-producer
Marleen Reen
Illustraties
Jeroen Brinkhuis
In samenwerking met
ACHTUNG!
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Vodafone Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van THEY
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Voor de zakelijke markt biedt Vodafone geïntegreerde communicatieoplossingen voor vast & mobiel en spraak & data. Doel is het creëren van bekendheid voor deze oplossingen en het genereren van leads.

Doelgroep

Beslissers op het gebied van ICT in de grootzakelijke markt.

Strategie/Concept

Vodafone wordt vaak alleen als mobiele aanbieder gezien. Om ook in het geïntegreerde segment geloofwaardigheid op te bouwen, besloot Vodafone de campagne te starten vanuit een sterke customer insight: "Life's too short for communication chaos". Het managen van de chaos van ingewikkelde processen en 'houtje-touwtje'-oplossingen kost ICT-managers meer tijd dan het managen van ICT zelf. Dit gevoel werd verbeeld door een netwerkmonster in de systeemkast, opgebouwd uit een groot aantal communicatiemiddelen, contracten en rekeningen.

Media- en middelenstrategie

Vanwege de afgebakende doelgroep is gekozen voor een gerichte aanpak, met onder andere een 3D-animatie, speciale landingspagina, selectieve print en online, (e)DM, PR en branded content.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen