Bekendmaken dat Vodafone als eerste Nederlandse telecomaanbieder een dienst aanbiedt die één Nederlands tarief hanteert voor spraak- en dataverkeer in 15 Europese landen.
Zakelijke reizigers en internationale ondernemers: kleine en middelgrote ondernemers en beslissers bij grote ondernemingen. Zij willen door middel van mobiel werken de productiviteit verhogen maar hechten ook belang aan transparantie en controle op de kosten.
Vodafone hanteert als eerste Nederlandse telecomaanbieder één Nederlands tarief voor spraak- en dataverkeer, in en voor 15 Europese landen. Dit is belangrijk nieuws voor de doelgroep omdat zij nu zonder belemmeringen zaken kunnen doen en de kosten onder controle kunnen houden. Aan het begin van de campagne brengen wij dit grote nieuws door een dagbladadvertentie in de vorm van een persbericht en door een radiocommercial in de vorm van een nieuwsonderbreking. Het vervolg van de campagne werd gevoerd met een opvallende visual, de rode Vodafone Europe vlag met 15 sterren. In vorm verwijzen wij bewust naar de Europese Unie omdat met Vodafone Europe spreekwoordelijk één Europa is ontstaan.
Start campagne: dagblad print en radio (in de vorm van een persbericht en nieuwsflash op radio). Vervolg campagne: print, radio, dm, winkelmaterialen eigen winkels en partners, banners, landingspagina, insert in telecommagazines.