VLIEGTUIGTRAP VAKANTIEBEURS

Rotterdam Airport / Wubbe

Bekijk deze campagne op pagina 555 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
Rotterdam Airport
Titel
Vliegreizen
Bureau
Wubbe
Account
Chris Nieuwstraten, Gabri van Sluis
Copy
Marc van der Haar
Art
Daniël Reintjes, Martijn Tolenaar
Strateeg
Kees Stolze
Opdrachtgever
SOPHIE DUMAS-OOSTERBAAN
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Rotterdam Airport
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Wubbe
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

Onder de aandacht brengen dat er bij Rotterdam Airport dicht bij de terminal geparkeerd kan worden.

Doelgroep

Consumenten die een vliegvakantie willen boeken.

Strategie/Concept

Vliegen via Rotterdam Airport brengt vele voordelen met zich mee. Zo kan er héél dicht bij de ingang worden geparkeerd waardoor je binnen no time in het vliegtuig zit. Om dit te benadrukken werd een billboard, dat óp de parkeerplaats van de Vakantiebeurs staat, ingezet als ‘spectacular’. Op het billboard was een afbeelding van een Transavia vliegtuig te zien. Hier tegenaan werd een échte vliegtuigtrap geplaatst. Bezoekers aan de Vakantiebeurs konden dus zo uit hun auto het vliegtuig instappen.

Media- en middelenstrategie

Om heel gericht de doelgroep op te zoeken, is er gekozen voor een billboard op de parkeerplaats van de Vakantiebeurs.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen