Vlekken

SCA Hygiene products, Edet / LG&F

Bekijk deze campagne op pagina 235 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
SCA Hygiene products, Edet
Titel
Edet Easy Pull
Bureau
LG&F
Account
Alexis Verschueren
Copy
David Cohen de Lara
Art
Jurgen Flick
Strateeg
Marieke van den Berg, Thijs Balm
Opdrachtgever
Susan den Boer, Christine Voorma
Film/Productiemaatschappij
Verspreiding: Jack Liberties
Fotografie
David Cohen de Lara
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SCA Hygiene products, Edet
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van LG&F
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Introductie van de nieuwe Edet EasyPull en aanzetten tot trial.

Doelgroep

Huisvrouwen en - mannen van Nederland, gebruikers van keukenrollen en onhygiënische vaatdoekjes.

Strategie/Concept

Edet zet vlekken in om de doelgroep zelf het gemak van de Edet EasyPull te laten ervaren. Verschillende vlekken worden door Jack Liberties verspreid rondom de winkels waar de Edet EasyPull verkrijgbaar is. De dubbelzijdige magneten vallen op, op de achterkant is de actieboodschap te lezen. Voor de introductie is een actiewebsite ontwikkeld met online schoonmaakgame waarmee spelers een jaar lang gratis schoonmaker konden winnen.

Media- en middelenstrategie

De magneetvlekken van Edet verschenen rondom verkooppunten in het straatbeeld. Ze hadden tot doel traffic te genereren naar de winkelvloer en naar de actiewebsite. Vloerstickers wezen in winkelcentra de weg naar de winkels. Via de actiewebsite werden de geld-terug-actie en de gratis-schoonmaker-actie gecommuniceerd. Ondersteunend zijn printadvertenties ingezet.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen