VITAE VANDAAG

VITAE VANDAAG

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
VITAE
Bureau
Colonel Parker
Jaar
2005
Paginanummer
172

Doelstelling

Handhaven naam- en propositiebekenheid in de periode tussen de oude en de nieuwe campagne. Verdubbelen van sitebezoek en aantal responsformulieren op de site.

Doelgroep

Mannen en vrouwen, MBO, HBO, WO, 25 tot 45 jaar (van tweede baan tot ervaren professional)

Concept

Actuele banen aanbieden door middel van dagelijks nieuwe commercials (50) die allerlei dagelijkse taferelen in Nederland laten zien en waar actuele banen in worden aangeboden d.m.v. een tickertape.

Media- en middelenstrategie

Gestart op alleen Talpa met iedere werkdag 3 uitzendingen per avond, 2 op vaste momenten, 1 zwevend, later STER, ondersteund door online.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken