Virtual Experience Room

Virtual Experience Room

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
DUTCHDELUXES
Bureau
BeyondFive BV
Jaar
2020
Paginanummer
367

Doelstelling

Het bieden van een volwaardig alternatief aan klanten om nieuwe en bestaande producten te ontdekken, beleven en te bestellen, wegens het door Corona wegvallen van beurzen. Een oplossing voor de lange termijn, met dezelfde verrassende en eigenzinnige look & feel waar Dutchdeluxes om bekend staat.

Doelgroep

Potentiële en huidige klanten. Retailklanten (on- en offline) en horeca in het betere marktsegment met focus op koken en interieur.

Merkomschrijving

Wij zijn Dutchdeluxes! Een merk met passie voor mode en koken, voor het vieren van het leven. We brengen een complete collectie extraordinary kitchenware. Producten in natuurlijke materialen, met een verrassende vormgeving en vernieuwende styling.

Concept

Een virtuele ruimte waar de producten van Dutchdeluxes uitstekend tot hun recht komen. Er is informatie over de nieuwe collectie te vinden en men kan direct bestellen. Inclusief de geïntegreerde mogelijkheid om nieuwe artikelen 'live' van dichtbij te bekijken via Augmented Reality of in 360°.

Media- en middelenstrategie

Via persoonlijke uitnodigingen, nieuwsbrieven, website, social media, inkoopplatformen en digitale rondleidingen door het sales team aan klanten wereldwijd.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken