Viktor’s Wereld

Viktor’s Wereld

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Vodafone
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2007

Doelstelling

Vodafone positioneren als de provider die je helpt om het meeste uit je tijd te halen.

Doelgroep

Breed: particulier en zakelijk, van 15 - 65 jaar.

Strategie/Concept

Met een nieuwe campagne introduceert Vodafone een inspirerende wereld waarin de klant niet meer gehinderd wordt door ingewikkelde technische verhalen bij telecomproducten. Het is een wereld die je helpt te ontsnappen aan de huidige tijdsdruk doordat mogelijkheden optimaal benut worden. Zo haal jij het meeste uit jouw tijd. We koppelen een eigen vormentaal aan de eenduidige gedachte. Dat onderscheidt ons van anderen in de telecomwereld. Een geïntegreerd concept dat rijk vertaalbaar is naar alle middelen.

Media- en middelenstrategie

De campagne is crossmediaal opgezet. Bij de lancering zijn o.a. vijf commercials, print, billboards, retail en online (videoadvertising, bannering, games en een directe link naar de vernieuwde website) ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken