Viktor’s Wereld

Vodafone / UbachsWisbrun/JWT

Bekijk deze campagne op pagina 342 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Vodafone
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Account
Machteld van Woensel-Kooij Maliepaard, Arjan Ribbe, Nicola Schmidt-Reps, Jacqueline van Schaik, Maureen Pocorni, Lisa Mérelle, Andreas Möller
Copy
Nico Akkerman, Robin Kemme
Art
Bart Kooij, John de Vries
Strateeg
Bert Trik, Jan Bouts
Opdrachtgever
Robert Bohemen, Erik Stronk, Eva Zahrawi Ruiz, Joanneke Visser
Film/Productiemaatschappij
Czarevich, Oberon Media (Richard de Boer)
Editor
Aan de Costa (Marc Bechtold), Crabsalad (Postproductie en 3D)
Muziek
Massive Music
RTV-producer
Danielle van Berkel, Marleen Reen
Fotografie
Maarten de Groot (gras en lucht), François Veraart (iconen), Marijke de Gruijter (modellen).
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Vodafone
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van UbachsWisbrun/JWT
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

Vodafone positioneren als de provider die je helpt om het meeste uit je tijd te halen.

Doelgroep

Breed: particulier en zakelijk, van 15 - 65 jaar.

Strategie/Concept

Met een nieuwe campagne introduceert Vodafone een inspirerende wereld waarin de klant niet meer gehinderd wordt door ingewikkelde technische verhalen bij telecomproducten. Het is een wereld die je helpt te ontsnappen aan de huidige tijdsdruk doordat mogelijkheden optimaal benut worden. Zo haal jij het meeste uit jouw tijd. We koppelen een eigen vormentaal aan de eenduidige gedachte. Dat onderscheidt ons van anderen in de telecomwereld. Een geïntegreerd concept dat rijk vertaalbaar is naar alle middelen.

Media- en middelenstrategie

De campagne is crossmediaal opgezet. Bij de lancering zijn o.a. vijf commercials, print, billboards, retail en online (videoadvertising, bannering, games en een directe link naar de vernieuwde website) ingezet.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen