Vifit Sneaky Fitness

Vifit Sneaky Fitness

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Campina
Bureau
LEMZ
Jaar
2006
Paginanummer
222

Doelstelling

Versterk de emotionele band met de doelgroep door het Vifit merk te activeren.

Doelgroep

Jonge volwassenen, 18-35 jaar, met een moderne en actieve levensstijl.

Concept

Onderzoek van Vifit vormt de aanleiding voor het lanceren van Sneaky Fitness. Ook al weet 95% van de Nederlanders dat voldoende beweging noodzakelijk is om je fit te voelen, het lukt 70% niet om zichzelf in beweging te krijgen. Het lijkt er op dat we alleen nog maar in beweging te krijgen zijn als we door anderen in beweging gezet worden... Sneaky Fitness helpt hier een handje bij.

Media- en middelenstrategie

Met Sneaky Fitness zet je anderen in beweging, zonder dat ze het zelf in de gaten hebben. We introduceren Sneaky Fitness met een PR offensief op basis van het verrichtte onderzoek. Een TV-commercial, online advertising en on pack communicatie bouwen hierop voort. Op www.vifit.nl krijg je de juiste oefeningen en middelen in handen om bijvoorbeeld je hele kantoor ongemerkt in beweging zetten. Laat ze lopen, kruipen, bukken of springen. Het kost jou geen enkele moeite maar zorgt wel voor de nodige pret en bewustwording rond beweging. En het maakt de ander ongemerkt fitter. De website is te bekijken op www.ingezondenwerk.nl/sneakyfitness.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken