Vertrouw op jezelf.

Vertrouw op jezelf.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
INDEPENDER
Bureau
N=5
Jaar
2018
Paginanummer
222

Doelstelling

De uitdaging voor Independer is om het merk te transformeren van een functionele vergelijker naar een betrouwbare partner die jou het heft in handen geeft bij belangrijke (grote) financiële beslissingen. Daarmee wil Independer zijn emotionele meerwaarde bewijzen: mensen inzicht en vertrouwen geven om zelf hun financiën te regelen.

Doelgroep

Independer is er voor iedereen (18+) in Nederland. Mensen die baat hebben bij (meer) financieel inzicht zodat ze meer controle hebben over hun financiën. En dat is feitelijk iedereen. Specifiek voor het zorgseizoen richten we ons tot de overstaptwijfelaars.

Merkomschrijving

Independer helpt mensen op elk moment en bij elke verandering in hun leven met inzicht in hun financiën. Met eenvoudige hulpmiddelen en als dat nodig is wat hulp van onze experts, laat Independer zien hoe je zelf de juiste financiële keuzes kunt maken. Daarmee wil Independer mensen zelfvertrouwen geven. Het zelfvertrouwen van het zelf doen, juist daarin ligt een krachtige emotie.

Concept

Life-changing moments. We kennen ze allemaal. Denk aan het krijgen van een kind, scheiden of juist gaan samenwonen, een overlijden of de eerste dag van je pensioen. Emotioneel belangrijke momenten. Maar ook momenten waarop onzekerheid speelt. Neem ik wel de juiste beslissing? Doe ik wel het juiste? Juist in deze onzekerheid wordt de waarde van Independer zichtbaar en voelbaar. Independer laat mensen zien in hun kracht. Mensen die met behulp van Independer hun zelfvertrouwen hebben gevonden in het nemen van de juiste financiële beslissing. Daarom de oproep aan iedereen: Vertrouw op jezelf. Met de experts in financieel inzicht van Independer kan het. In de salesboodschap staat de keuze voor de nieuwe zorgverzekering centraal.

Media- en middelenstrategie

In de merklaag van de campagne staat de emotionele betekenis voor de ontvanger centraal. Hierbij is gekozen voor tv, print en online video omdat deze middelen de emotie het sterkst overbrengen. Daarbij moedigen we mensen in een add-on aan om te kijken of hun zorgverzekering beter en voordeliger kan. Deze aanmoediging vormt ook de kernboodschap in de saleslaag voor het zorgseizoen op radio, print, outdoor en online bannering.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken