Vertrouw op jezelf.

INDEPENDER / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 222 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
INDEPENDER
Bureau
N=5
Account
Dewi van der Kolk, Brenda Rangel, Anouk Zink
Copy
Leon Ragetlie, Chris Krabbendam, Thijs Bontje
Art
Gabriela Nouws, Daniel te Lindert
Strateeg
Bastiaan Weers, Marc Oosterhout
Opdrachtgever
Marjolijn van Mierlo, Remco Armee
Film/Productiemaatschappij
Halal
RTV-producer
Guy van der Hoop
Fotografie
Karen Rosetzsky
In samenwerking met
Mindshare
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van INDEPENDER
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

De uitdaging voor Independer is om het merk te transformeren van een functionele vergelijker naar een betrouwbare partner die jou het heft in handen geeft bij belangrijke (grote) financiële beslissingen. Daarmee wil Independer zijn emotionele meerwaarde bewijzen: mensen inzicht en vertrouwen geven om zelf hun financiën te regelen.

Doelgroep

Independer is er voor iedereen (18+) in Nederland. Mensen die baat hebben bij (meer) financieel inzicht zodat ze meer controle hebben over hun financiën. En dat is feitelijk iedereen. Specifiek voor het zorgseizoen richten we ons tot de overstaptwijfelaars.

Strategie/Concept

Life-changing moments. We kennen ze allemaal. Denk aan het krijgen van een kind, scheiden of juist gaan samenwonen, een overlijden of de eerste dag van je pensioen. Emotioneel belangrijke momenten. Maar ook momenten waarop onzekerheid speelt. Neem ik wel de juiste beslissing? Doe ik wel het juiste? Juist in deze onzekerheid wordt de waarde van Independer zichtbaar en voelbaar. Independer laat mensen zien in hun kracht. Mensen die met behulp van Independer hun zelfvertrouwen hebben gevonden in het nemen van de juiste financiële beslissing. Daarom de oproep aan iedereen: Vertrouw op jezelf. Met de experts in financieel inzicht van Independer kan het. In de salesboodschap staat de keuze voor de nieuwe zorgverzekering centraal.

Media- en middelenstrategie

In de merklaag van de campagne staat de emotionele betekenis voor de ontvanger centraal. Hierbij is gekozen voor tv, print en online video omdat deze middelen de emotie het sterkst overbrengen. Daarbij moedigen we mensen in een add-on aan om te kijken of hun zorgverzekering beter en voordeliger kan. Deze aanmoediging vormt ook de kernboodschap in de saleslaag voor het zorgseizoen op radio, print, outdoor en online bannering.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen