KRO-NCRV vertelt en deelt persoonlijke verhalen van mensen om elkaar beter te begrijpen en te waarderen. Gewoon om wie je bent. Verhalen waar andere kijkers en luisteraars zich in herkennen.
Met 'Voor wie steek jij een kaarsje op?' blaast KRO-NCRV de katholieke traditie van Allerzielen nieuw leven in. Het ritueel van een kaarsje opsteken is voor veel mensen herkenbaar, wel of niet gelovig. De campagne voorziet in de behoefte om stil te staan in ons drukke leven om dierbaren te herdenken.
De inzet is crossmediaal waarin activatie om een kaarsje op te steken centraal staat. Met een herkenbaar beeld: de landkaart van NL met allemaal kaarsjes. De kracht van het concept: zichtbaarheid op veel plekken in het land, zowel on- als offline.
Verschillende uitingen per doelgroep/ kanaal. Zichtbaar op radio, televisie, abri's, bioscoop, Facebook (live), Instagram, Youtube, advertorials, banners, mobile takeover nu.nl, samenwerking met begraafplaatsen en basisscholen.