Verse ideetjes voor een zomerse BBQ

Verse ideetjes voor een zomerse BBQ

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
NESTLÉ NEDERLAND BV
Bureau
Ogilvy & Mather Amsterdam
Jaar
2015
Paginanummer
285

Doelstelling

Introductie en trial genereren voor MAGGI Bak & BBQ; op een nieuwe en verfrissende manier vanuit het merk.

Doelgroep

Creatieve kook-enthousiastelingen, die altijd op zoek zijn naar inspiratie om een eigen draai te geven aan gerechten en de aankleding ervan.

Concept

The Biggest Bloggers BBQ. In samenwerking met Sabine van Ohmyfoodness en Brenda Kookt organiseerde MAGGI een zomerse BBQ voor hun fans. Naast een uitnodiging van hun favoriete food blogger werden fans opgeroepen om zelf ook hun favoriete en creatieve ideeën voor een originele BBQ mee te nemen. Dit leverde naast een heerlijke, zomerse BBQ-film ook nog tien 'Verse BBQ-ideeën' op.

Media- en middelenstrategie

Het betrof een digital only campagne. De zomerse BBQ-film is uitgezonden op de blogs van Ohmyfoodness en Brenda Kookt. Daarnaast is de film getarget verspreid via Facebook, YouTube en Unruly. De tien gefilmde 'Verse BBQ-ideeën' zijn via targetting en retargetting verspreid op Facebook en YouTube.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken