Verpleegkunde Xtreme

Verpleegkunde Xtreme

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
MINISTERIE VAN DEFENSIE
Bureau
Steam
Jaar
2013
Paginanummer
107

Doelstelling

De doelgroep bewust maken van de mogelijkheden van een functie in de zorg binnen Defensie, vervolgens de relatie tussen doelgroep en Defensie op middellange termijn opbouwen/onderhouden. Het doel op lange termijn is: solliciteren.

Doelgroep

Gekwalificeerde verpleegkundigen (minimaal niveau 4). Mannen en vrouwen tussen 20 en 28 jaar.

Concept

We maken verpleegkundigen bewust van het feit dat er een 'spannend' alternatief is voor de 'witte wereld' van ziekenhuizen en verpleeghuizen. Via de online cursus 'Verpleegkunde Xtreme' met Freek Vonk leer je zaken die niet in je studieboeken staan en die je alleen meemaakt als verpleegkundige bij Defensie. De doelgroep ontdekt zo dat het werk dat ze al kennen, bij Defensie een stuk uitdagender is.

Media- en middelenstrategie

Via videobanners en ondersteunende print in vakbladen stapt Defensie letterlijk en figuurlijk de witte wereld binnen. De 'cursus' Verpleegkunde Xtreme is verder online te volgen via de social media kanalen van Defensie.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken