VERKEERSREGELAAR

Gemeente Amsterdam Dienst IVV / edividual

Bekijk deze campagne op pagina 440 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Gemeente Amsterdam Dienst IVV
Titel
Campagne bereikbaarheid
Bureau
edividual
Account
Ilse Jansen
Copy
Hein Voorwinde
Art
Remco Sangers, Sjoerd Rijsdijk
Opdrachtgever
HUGO WARNING, CHANTAL RIDDERIKHOF
Film/Productiemaatschappij
Deep Thought Productions, regie: Skip (Kersthoppen)
Fotografie
Roel Nederveen (Uitmarkt, Sinterklaas), Rogier Jaarsma (Gay Pride, Marathon, Kwakoefestival, Kerstman)
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Gemeente Amsterdam Dienst IVV
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van edividual
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Een beter imago ten aanzien van de bereikbaarheidsproblematiek, overall moet er duidelijk uit naar voren komen dat Amsterdam wel bereikbaar is, als je maar goed geïnformeerd bent. De juiste informatie staat op www.bereikbaar.amsterdam. nl

Doelgroep

Bezoekers van Amsterdam en de Amsterdamse binnenstad. Niet alleen woonachtig in ‘Groot Amsterdam’, maar ook in de grotere steden rondom Amsterdam.

Strategie/Concept

We communiceren rondom een aantal grote evenementen in Amsterdam. In de communicatie laten we de hoofdrolspelers van deze evenementen het verkeer regelen.

Media- en middelenstrategie

Om de brede doelgroep te triggeren en het intrigerende beeld optimaal te gebruiken is gekozen voor een combinatie van outdoor (abri’s) en tv aangevuld met andere media als flyers, internet banners en narrow casting in onder andere tankstations.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen