We hebben met het inzetten van TV, pre-rolls, instore, advertenties, bannering en een radiocampagne zoveel mogelijk touchpoints met ondernemers in Nederland benut. Om vervolgens met ze in dialoog te gaan via het platform Verder met Financieren. Dat platform maakt het financieringsproces transparant, geeft informatie en bevat tips van peers. Daarnaast boden we MKB-ers met het financieringskompas ook een concrete tool waarmee ze kunnen zien of ze in aanmerking komen voor een financiering. Met een interne activatie stimuleerden we onze relatiemanagers en financieringsspecialisten. Zij moesten immers ook echt nieuwe financieringscombinaties gaan maken. De campagne werd zeer goed ontvangen bij de zakelijke doelgroep. Ondernemers vinden het aanbod van ABN AMRO onderscheidend, het spreekt ze persoonlijk aan en de campagne is geloofwaardig. Als gevolg daarvan zit ABN AMRO weer vaker met ondernemers om de tafel om te praten over financieren. En wordt de bank zelfs door ondernemers actief gevraagd om nieuwe financieringscombinaties te maken.