Ventilazione desegno picobello

Ventilazione desegno picobello

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Itho
Bureau
Wubbe
Jaar
2010
Paginanummer
58

Doelstelling

Het introduceren van de nieuwe collectie design-afzuigkappen.

Doelgroep

Keukenspeciaalzaken.

Concept

Itho is één van de marktleiders op het gebied van keukenventilatie en richt zich met haar nieuwe lijn afzuigkappen op design. Hiervoor werd een bijpassende brochure en introductiecampagne ontwikkeld. Welk ander land wordt er meer geassocieerd met design dan Italië? Daarom stond de Italiaanse 'Senior designer' van Itho centraal. Een Italiaan die vol overgave in onverstaanbaar Italiaans zijn ontwerpen van de afzuigkappen toelicht. Dit was de start van een campagne die op een vernieuwende manier de nieuwe collectie onder de aandacht bracht.

Media- en middelenstrategie

De uitwerking stond in het teken van Italiaans design. En omdat iedereen bekend is, is er gekozen voor een middelenmix waarmee de doelgroep heel gericht wordt opgezocht. Een teaserfilm zonder ondertiteling, een ansichtkaart uit Italië, een Italiaanse e-mailing, een gethematiseerde website en de brochures in pizzadozen die door gethematiseerde Fiat 500's werden bezorgd.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken