VEILIGHEIDSCAMPAGNE

VEILIGHEIDSCAMPAGNE

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
KPN INTERNET
Bureau
Lowe en Draft
Jaar
2005
Paginanummer
130

Doelstelling

De abonnees van Planet Internet op de hoogte brengen van de beschikbare Value Added Services (veiligheidsproducten, InHouse Service en Webdisk).

Doelgroep

Planet Internet abonnees, dial-up- en ADSL-gebruikers, die op alle fronten zekerheid zoeken.

Concept

Abonnees zoeken zekerheid en veiligheid. Ze zijn bang voor vervuiling van hun computer, en ze zijn bang om informatie kwijt te raken. Planet Internet biedt verschillende oplossingen: veiligheidsproducten (E-mail VirusScanner, E-mail SpamFilter, PC Firewall, pc virusscanner, en Webdisk (online plaats waar je informatie en foto’s in bewaring kunt geven) en InHouse Service (monteur aan huis)). Abonnees konden met de voor deze actie speciaal ontwikkelde veiligheidscheck controleren in hoeverre hun computer op dat moment voldoende beveiligd was tegen de risico´s die internetten met zich mee brengt en advies krijgen over eventuele benodigde veiligheidsproducten.

Media- en middelenstrategie

Deze campagne is gericht op de eigen abonnees, die via direct mail, e-mails en onsite zijn benaderd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken