Veerkracht

Veerkracht

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Tempo-Team
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2012
Paginanummer
58

Nominatie 2012

Doelstelling

Versterken van de merkbekendheid en positioneren van Tempo-Team als thought leader in de markt van flexibele arbeid en brede HR-dienstverlening.

Doelgroep

Primair werkgevend en secundair werkend Nederland. Beslissers inzake (flexibele) arbeid in het MKB (5 - 500 medewerkers), van DGA en HR functionaris tot office manager.

Concept

De economie heeft al weer een even wind tegen en dat lijkt voorlopig nog de realiteit te blijven. Het komt in deze tijden aan op het zien en benutten van kansen. Tempo-Team biedt kansen aan ondernemers door slimme HR-oplossingen voor de problematiek in het huidige marktklimaat. Veerkracht is hierbij het sleutelwoord; het vermogen om je aan te passen aan de nieuwe werkelijkheid. Om mee te veranderen met de sterk wisselende marktomstandigheden. We gaan niet mee in het pessimistische sentiment, maar zorgen juist dat je succesvoller wordt door het vergroten van je veerkracht.

Media- en middelenstrategie

We agenderen het probleem via massamedia bij een breed publiek, door een televisiecommercial met herkenbare Tempo-Team humor. We schetsen situaties waarin nog niet optimaal wordt geanticipeerd op veranderende (economische) situaties. Met een reeks radiocommercials informeren we de doelgroep over slimme ideeën voor overbezetting, herplaatsing, opleidingen en andere HR-oplossingen. We verwijzen hierin ook naar de succescases op een speciale website. Toen het thema Veerkracht zelfs aandacht kreeg in de troonrede, haakten we hier op in met een landelijke 1/1 dagbladadvertentie. Het wordt persoonlijk door middel van (e-)DM waarin we de doelgroep oproepen om de Nationale Veerkrachttest te doen. Zo kan iedereen zijn eigen veerkracht meten. Ook de College Tours op universiteiten met de top van het bedrijfsleven, docenten en studenten zijn een 1-op-1 middel om de doelgroep te activeren. Alle kennis over het thema Veerkracht is gebundeld in het magazine Anders Werken. Dat bezorgen we persoonlijk bij klanten en prospects en geeft aanleiding voor een goed gesprek. De eerste stap naar meer business.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken