We agenderen het probleem via massamedia bij een breed publiek, door een televisiecommercial met herkenbare Tempo-Team humor. We schetsen situaties waarin nog niet optimaal wordt geanticipeerd op veranderende (economische) situaties. Met een reeks radiocommercials informeren we de doelgroep over slimme ideeën voor overbezetting, herplaatsing, opleidingen en andere HR-oplossingen. We verwijzen hierin ook naar de succescases op een speciale website. Toen het thema Veerkracht zelfs aandacht kreeg in de troonrede, haakten we hier op in met een landelijke 1/1 dagbladadvertentie.
Het wordt persoonlijk door middel van (e-)DM waarin we de doelgroep oproepen om de Nationale Veerkrachttest te doen. Zo kan iedereen zijn eigen veerkracht meten. Ook de College Tours op universiteiten met de top van het bedrijfsleven, docenten en studenten zijn een 1-op-1 middel om de doelgroep te activeren. Alle kennis over het thema Veerkracht is gebundeld in het magazine Anders Werken. Dat bezorgen we persoonlijk bij klanten en prospects en geeft aanleiding voor een goed gesprek. De eerste stap naar meer business.