Veel succes met pitchen!

Veel succes met pitchen!

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
JOE PUBLIC TAKE-AWAY ADVERTISING
Bureau
Joe Public Take-Away Advertising
Jaar
2019
Paginanummer
45

Winnaar 2019

Doelstelling

De 'Take-Away Advertising' propositie van Joe Public en de voordelen ervan breed bekend maken. Resulterend in versnelling van de groei én een plek op de shortlist van de SAN Bureau van het Jaar verkiezing.

Doelgroep

Adverteerders, MarCom professionals.

Merkomschrijving

Joe Public is het enige bekende reclamebureau in Nederland dat niet meedoet aan pitches, al 7 jaar lang. Alle aandacht kan zo worden gegeven aan bestaande klanten, wat resulteert in veel snellere oplevering en laagdrempelige prijzen vanaf een vaste menukaart. Dit bevalt, want klanten van het eerste uur OHRA en Unilever zijn altijd gebleven. Bovendien valt het bureau met spraakmakend werk regelmatig in de prijzen. Toch heeft niet iedereen dit 'andere' bureau al op het netvlies.

Concept

In 2019 wordt een recordaantal pitches uitgeschreven, waaronder enkele zeer grote (HEMA, AH, ZiggoVodafone). In een advertentie wenst Joe Public bureaus die hieraan meedoen succes. De advertentie gaat viraal op Linkedin. In opvolgende advertenties wordt binnen hetzelfde stramien het karakter en de voordelen van Joe Public toegelicht.

Media- en middelenstrategie

Printcampagne in marketingvakbladen. Uitvergroot in sociale media.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken