Vaste Lijn

Vaste Lijn

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
TEMPO-TEAM
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2016
Paginanummer
58

Doelstelling

We willen bereiken dat meer ondernemers hun vacatures voor vaste banen door Tempo-Team laten invullen (minimaal 20% meer aanvragen voor vast personeel t.o.v dezelfde periode vorig jaar). Kortom: hét werving & selectie bureau zijn van het MKB.

Doelgroep

Ondernemers met 5 tot 20 medewerkers (MKB), zonder HR-afdeling. Ze zijn al in de markt voor de invulling van een vaste vacature.

Concept

Tempo-Team staat bekend als uitzender (flex), maar het is nog onvoldoende bekend dat we ook werving & selectie (vast) doen. Daarom komen we met een hele simpele dienst waarvan de naam meteen onze boodschap communiceert: de Vaste Lijn. En omdat we alleen al het afgelopen jaar zo'n 2200 'vaste' aanvragen succesvol hebben ingevuld, durven we onze doelgroep extra zekerheid te bieden met de belofte: geen match, geld terug.

Media- en middelenstrategie

We bereiken deze specifieke doelgroep met radiocommercials, banners (display op brede nieuwssites/doelgroepsites en retargeting) en onze eigen middelen (nieuwsbrieven, e-mailings, POS, etc.).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken