VAN VERFMONOLOGEN NAAR SCHILDERSTROTS

VAN VERFMONOLOGEN NAAR SCHILDERSTROTS

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
SIKKENS
Bureau
Etcetera & Red Urban
Jaar
2015
Paginanummer
59

Nominatie 2015

Doelstelling

Bevestig Sikkens' topkwaliteit onder alle omstandigheden.

Doelgroep

Primair: schilders en schildersbedrijven.

Concept

We vertellen niet dat onze producten zo goed zijn (verfmonologen), we bewijzen het aan de hand van 'Extreme Painting'. Door prestigieuze projecten te laten zien met extreme klimaatomstandigheden, hoogtes of deadlines. Klussen die in één keer goed moeten, waarbij je alleen op het allerallerbeste kunt vertrouwen en waar de schilders apetrots op zijn.

Media- en middelenstrategie

Met echte schilders -volgehangen met GoPro's- is een serie spectaculaire mini-documentaires gemaakt. Foto- en filmmateriaal waar je hoogtevrees van krijgt. Met deze content is bereik gecreëerd met advertenties en billboards, maar vooral met online activatie (zie video).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken