Van HAK pot naar stazak

Van HAK pot naar stazak

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
HAK
Bureau
ETCETERA&RedUrban
Jaar
2016
Paginanummer
243

Nominatie 2016

Doelstelling

Maak van nog meer Nederlanders bonen(vr)eters met de nieuwe handige eigentijdse stazak van HAK.

Doelgroep

Mainstream-gezinnen die zoeken naar makkelijke en gezonde variatie en jongere moderne eters die niks hebben met pot en blik.

Concept

Bonen spelen al een grote rol binnen Het Nieuwe Eten, maar de consument ervaart nog wel barrières. Daarom introduceert HAK bonen in een nieuw jasje: de stazak. Hiermee kan de consument lekkerder en gemakkelijker van bonen genieten. Daarmee breekt Herman ook overal in: mooie zak HAK!

Media- en middelenstrategie

Het concept 'Bonen erbij' krijgt in 2016 een vervolg met nieuwe TVC's. Daarnaast ontwikkelen we het content format 'Herrie met Bonen' en genereren we extra pr-waarde met een boneninbraak bij Humberto Tan. Ten slotte breekt Herman ook in bij foodbloggers en inspireert hij op Smulweb. Door middel van sampling, second siting op strategische plekken op de winkelvloer en cross-promoties genereren we ook nog eens volop trial.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken