Als sympathieke uitdager van de markt confronteerden we in communicatie de doelgroep met de vastgeroeste kooppatronen. We benadrukten de voordelen ten opzichte van traditionele retail, zoals gemak en keuze. Het sterke merkbeeld van bol.com als mediawinkel maakte het echter moeilijk om nieuwe categorieën aan het merkbeeld toe te voegen. Om als geloofwaardige aanbieder een nieuwe categorie te betreden, hebben we elke nieuwe categorie als gespecialiseerde winkel neergezet en de keuzemogelijkheden binnen het nieuwe assortiment benadrukt. Bol.com als verzameling speciaalzaken. Bomvol winkels, bomvol voordeel. Omdat online winkelen steeds meer gemeengoed geworden is, vindt retailfrustratie niet per se meer plaats in de winkel. Persoonlijke behoeftes worden leading. Met de campagneregel "Alles voor een geslaagde..." belooft bol.com dat jij dankzij het enorme assortiment altijd vindt wat je zoekt. Ook daarom koop je bij bol.com. Hoewel de campagne zich zowel qua inhoud als vorm heeft ontwikkeld, is het met een consistente toon altijd een bol.com-campagne gebleven. Binnen een herkenbare campagne weet bol.com vanuit een nieuwe invalshoek en met een helder insight te verrassen.