Vakantiegekte

Vakantiegekte

Categorie
Retail
Adverteerder
MEDIAMARKT
Bureau
Rina Verweij
Jaar
2015
Paginanummer
377

Doelstelling

In een dalende markt wil Media Markt zich als marktleider onderscheiden door in een umfeld vol schreeuwende prijsvechters een sympathieke campagne op te zetten, met als doel commercieel succes en bouwen aan het merk.

Doelgroep

Nederland.

Concept

Hoewel het consumentenvertrouwen in 2015 verbetert en de economie aantrekt, vertaalt dit zich niet door naar meer vakantieboekingen. En dat terwijl heel werkend Nederland in mei weer vakantiegeld ontvangt. Dit inzicht gebruiken we en we introduceren – in een (vakantie)periode waarin onze concurrenten stil zijn –Vakantiegekte: een week vol knalacties rondom het vakantiethema met een bijpassend mechanisme, van kortdurende Last Minute Deals tot All Inclusive Deals met alles erop en eraan. Natuurlijk koppelen we dit alles aan ons sterke campagneformat. Zo garanderen we de merkkoppeling en versterken we merk en formule!

Media- en middelenstrategie

We zetten: radio, direct mail, folder, winkelvloer, social, banners en pre-rolls in. Eén pre-roll blijkt zo succesvol dat we hem ook inzetten op tv.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken