UW STIJL…ONS RISICO

UW STIJL…ONS RISICO

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
LEGAL & GENERAL NEDERLAND
Bureau
Living the Brand
Jaar
2005
Paginanummer
132

Doelstelling

Vraag aandacht voor Lifestyle Overlijdensrisicoverzekering. Maak duidelijk dat de Lifestyle verzekering rekening houdt met diverse omstandigheden en er speciaal is voor een specifieke doelgroep.

Doelgroep

35 +, man/vrouw, inkomen boven 50.000,euro, niet-roker.

Concept

Zet met enige humor diverse situaties neer die herkenbaar zijn voor de doelgroep en maak duidelijk dat bij een bepaalde stijl van leven, juist de zekerheid van de Lifestyle polis hoort.

Media- en middelenstrategie

Richten op de doelgroep, advertenties in opiniebladen, woon/hypotheeksecties van dagbladen, speciale website, bannering op doelgroepgerichte sites. Advertenties opvallend door 2 x halve pagina spread te plaatsen, zodat boven nog redactieruimte (en attentiewaarde) is.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken