UW STIJL…ONS RISICO

LEGAL & GENERAL NEDERLAND / Living the Brand

Bekijk deze campagne op pagina 132 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
LEGAL & GENERAL NEDERLAND
Titel
Overlijdensrisicoverzekering
Bureau
Living the Brand
Account
Frank Wertwijn / Ton van Veen
Copy
Frank Wertwijn
Art
Ton van Veen
Opdrachtgever
HELEN V/D WIEL, DANIEL DE LEEUW
Fotografie
Yves Paternoster
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van LEGAL & GENERAL NEDERLAND
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Living the Brand
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Vraag aandacht voor Lifestyle Overlijdensrisicoverzekering. Maak duidelijk dat de Lifestyle verzekering rekening houdt met diverse omstandigheden en er speciaal is voor een specifieke doelgroep.

Doelgroep

35 +, man/vrouw, inkomen boven 50.000,euro, niet-roker.

Strategie/Concept

Zet met enige humor diverse situaties neer die herkenbaar zijn voor de doelgroep en maak duidelijk dat bij een bepaalde stijl van leven, juist de zekerheid van de Lifestyle polis hoort.

Media- en middelenstrategie

Richten op de doelgroep, advertenties in opiniebladen, woon/hypotheeksecties van dagbladen, speciale website, bannering op doelgroepgerichte sites. Advertenties opvallend door 2 x halve pagina spread te plaatsen, zodat boven nog redactieruimte (en attentiewaarde) is.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen