UPC OP MAAT PAKKET

UPC OP MAAT PAKKET

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
UPC Nederland
Bureau
C+R
Jaar
2008
Paginanummer
152

Doelstelling

Introductie van het UPC Op Maat Pakket: duidelijk maken dat consumenten bij UPC de inhoud van een 3-in-1 pakket zelf kunnen bepalen en dat ongeacht hun keuze altijd een aantrekkelijke korting wordt verkregen.

Doelgroep

Huishoudens die overwegen Internet, Telefonie en (Digitale) TV bij één en dezelfde aanbieder onder te brengen.

Concept

Veel Nederlanders zijn geïnteresseerd in triple play. De meeste providers bieden alleen standaardpakketten aan, waardoor consumenten vaak het gevoel krijgen een pakket te moeten nemen dat niet precies aansluit bij de eigen behoeften. Immers, iedereen gebruikt internet, telefonie en televisie op zijn eigen manier. Door consumenten hun eigen combinatie te laten maken (keuzevrijheid) en bovendien een voordeel te bieden in de vorm van een gratis product (3 halen, 2 betalen: het goedkoopste product is altijd gratis), onderscheidt UPC zich van de overige aanbieders en worden consumenten gestimuleerd om een 3-in-1 pakket bij UPC aan te schaffen. In de campagne wordt visueel overgebracht welke productcombinaties gemaakt kunnen worden en welk voordeel hierbij precies behaald wordt.

Media- en middelenstrategie

Tv, radio, print, outdoor, online en POS materialen. Daarnaast is een tailor made DM en EM verstuurd aan eigen klanten die reeds 1 of meerdere diensten bij UPC afnamen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken